Nieuwe reis, nieuw land, nieuw project!

6 maanden en 25 dagen later...

Na 7 maanden is het weer tijd om terug naar Nederland te gaan. 7 maanden waarin ik veel heb gezien en gedaan, nieuwe vrienden gemaakt en nieuwe dingen geleerd. Een tijd waarin ik zo mogelijk nog meer van dit prachtige land ben gaan houden. Van een dik pak sneeuw, tot een heerlijke lente en een hele hete zomer. Van Salerno, Napels, Siena en Firenze tot aan Milaan, van heerlijk aan het strand liggen tot stedentripjes. Ik heb een prachtige tijd gehad mede dankzij mijn mede-Erasmus studenten maar vooral dankzij fantastische collega’s die me bij hen thuis hebben uitgenodigd, me de Italiaanse cultuur achter de voordeur hebben laten zien en me zo dierbaar zijn geworden. Ook dank aan iedereen die is langs gekomen, waar ik mijn thuis en alledaagse leven aan heb laten zien en ik weer even heerlijk Nederlands mee kon kletsen. Daarnaast ben ik blij dat ik mijn eerdere Erasmus vrienden weer heb kunnen zien. Blijkt ook dat na 2,5 jaar nauwelijks contact die band nog supersterk kan zijn en een vriendschap weer als vanouds kan zijn.

Ik hoop dat ik weer snel terug mag, maar nu eerst thuis iedereen maar eens opzoeken en afstuderen. Dankjewel iedereen voor het lezen (en alle leuke reacties), ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo een beetje mee te krijgen wat ik hier gedaan heb! Nu op naar het vliegveld…

Arrivederci bella Italia, ci vediamo!!

xx

Reacties

Reacties

Mamama

Oh oh, dat wordt dadelijk een kind met heimwee ophalen.

Oma

Anouk wij hebben genoten van je mooie verhalen.wij wensen je een fijne reis,en tot vanavond op het vliegveld .XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!