Nieuwe reis, nieuw land, nieuw project!

Het gaat echt beginnen!

Eindelijk is het zover, na maanden van voorbereiden ben ik dan vandaag eindelijk aangekomen in Lund. Ik ga hier een halfjaar studeren en vooral proberen om zoveel mogelijk van het studentenleven hier mee te pakken.

Vannacht om 1 uur zijn we vertrokken. Mijn papa en mama zijn zo lief om mij helemaal weg te brengen en dan een dag later zelf weer terug te rijden. Na 10 uur rijden met veel wegwerkzaamheden in Duitsland, bruggen, weinig slaap en een veerboot, zijn we uiteindelijk rond het middaguur aangekomen in het prachtige Lund. Een mooi stadje is het zeker, ik weet nu al dat ik mn ogen hier uit ga kijken! Allereerst natuurlijk alle spullen in mijn kamer verhuisd, daar was het helaas alleen veels te warm voor aangezien het net zo ongeveer de heetste dag van de zomer was hier. Bij mijn kamer aangekomen bleek het erg groot te zijn! Voor mn gevoel wel 2x zo groot als mn kamer in Groningen. Ik heb een halletje en zelfs een eigen wc hier! Heel apart.

Na een middagje de toerist uitgehangen te hebben en uit eten te zijn geweest, was dan toch het moment dat ik afscheid moest nemen van mn ouders en mn kamertje weer op moest zoeken. Na wat kennis gemaakt te hebben met huisgenootjes die een klein feestje op het balkon hadden (blijkt dat ik 15 zweedse huisgenootjes en 4 internationale huisgenootjes heb, als ik over een paar maanden niet vloeiend zweeds spreek, weet ik het ook niet meer!) is het tijd om te douchen en zo mn bed op te zoeken om wat slaap in te halen want morgen begint de introductieperiode!

Ik ga proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden maar neem het me niet kwalijk als het wat langer duurt. Ik heb nu al 4 uitnodigingen voor feestjes en mn huisgenootjes wilde me wel meenemen naar Malmö voor een festival dus het wordt druk! (oh wacht ik kwam hier om te studeren toch??)

xx Anouk

Reacties

Reacties

Melanie

Super leuk en geniet er lekker van Nouk!

Stefan Breet

Nice! Half jaar lang in het buitenland! Suc6 ermee, en plaats nog even wat foto's van uitzicht op fb, ben wel benieuwd :P

Roel

Je maakt al veel vrienden lees ik. :P Veel plezier!

Rene

Ziet er goed uit!

Oma

Anouk je verhaal is heel leuk om te lezen, hoe je reis gegaan is, en hoe dat je daar ontvangen bent,Opa & ik kijken uit naar de mooie verhalen hoe het met je gaat.
xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!